ایرلاین روسیه s7

خطوط هوایی روسیه اِس سون ( S7) ( تحت نام تجاری خطوط هواپیمایی سیبری ) یک شبکه راه های هوایی داخلی و گسترده دارد که پایه ی آن بر مرکز انتقال هوایی در مسکو ( دومودِدوو ) و نواسیبیرسک ( تولماچوو ) بنا شده است. خطوط هوایی S7 همچنان پرواز های مرتب به کشورهای مستقل همسود ( CIS ) ، اروپا ، خاور نزدیک ، آسیای جنوب شرقی و و بخش های آسیا اقیانوسیه نیز دارد.

تاریخچه ی این خط پرواز به سال 1957 باز می گردد ، زمانی که نخستین پرواز مسافر بری از فرودگاه نظامی در استان نواسیبیرسک اجرا شد ، که آن زمان جزء گروه اتحاد پرواز تولماچو روسیه بود. خطوط هوایی سیبری بر روی مرکز این خطوط هواییتاسیس شد. از سال 2005 تا به حال خطوط هوایی سیبری تحت نام تجاری S7 فعالیت می کند.

ماه مه سال 2012 ، 20 سال از تاریخ تاسیس خطوط هوایی سیبری به عنوان یک سازمان مستقلنشان گذاری شد.

امروزه خطوط هوایی S7 مدرن ترین و جدید ترین هواپیماهای مستقر در فرودگاه های روسیه را داراست. میانگین سن هواپیماهای سازماندهی شده توسط S7 به 8 سال می رسد. تمامی هواپیماهای این خطوط توسط شرکت های بویینگ و ایرباس سازماندهی شده است. در حال حاضر شرکت S7 روسیه دارای 64 هواپیما می باشد.

خطوط هوایی S7 یکی از اعضای بزرگترین شرکت های هواپیمایی دنیا به نام وان ورلد ( OneWorld ) ، هدایت کننده جهانی کیفیت خدمات دهی به مسافران در دنیاست. اعضای شرکت وان ورلد در 150 کشور دنیا ، یعنی حدوداً کل دنیا ، مقر سازماندهی پرواز ها را دارند. اعضای شرکت وان ورلد به مسافران خود مزایا و خدمات خیلی بیشتری را نسبت به دیگر خطوط پرواز می دهند. عضویت خطوط هوایی S7 در اعضای وان ورلد تایید شده است که این خطوط از کیفیت بین المللی و استانداردهای امنیتی برخوردار هستند.

خطوط هوایی S7 هدایت کننده ی تکنولوژی مدرن خدمات دهی مسافران به صورت آنلاین در انتقالات هوایی روسیه است. خطوط هوایی S7 به مسافران خود پیشنهاد خدمات دهی خاص از جمله انتخاب پرواز، رزرو و خرید بلیط، پرداخت برای این خدمات و چک این کردن برای پروازها از طریق اینترنت و یا با تماس تلفنی امکان پذیر است. در ژانویه سال 2011 خطوط هوایی S7 خدمات بلیط از طریق تلفن همراه را اجرا کرد. در سال 2009خطوط هوایی S7 به مسافران خود وبسایت در تلفن همراه را معرفی کرد که اولین در روسیه بود. در سال 2008 خطوط هوایی S7 یک جابجایی کامل از بلیط عادی به تکنولوژی بلیط الکترونیکی را معرفی کرد.

از سال 2001 خطوط هوایی S7 یک عضو پروازهای یاتا ( IATA ) یا همان انتقالات بین المللی هوایی نیز بوده است. این ایر لاین جوایز خاص از سازمان های مختلف نیز دریافت کرده است.

نویسنده : گروه تحقیق و توسعه شاهین پرواز 1396/2/11

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران