آرژانتین و تور سفر به بوینس آیرس

سفر به آرژانتین، سفر به سرزمین تانگوست. سفر به آرژانتین، سفر به سرزمین مردمان انقلابی و پرجنب و جوش است. شما وقتی با تور سفر به آرژانتین عازم بوینس آیرس می‌شوید، هیچ تصویری از آنچه که انتظار شما را میکشد ندارید. سفر به آرژانتین و سفر به بوینس آیرس شما را به مکانی اغوا کننده می‌برد، در آرژانتین شما شاهد طعم و رنگ جدیدی از زندگی خواهید بود، خاطراتی رنگارنگ از آرژانتین با خود خواهید داشت، علی‌الخصوص خاطرات زندگی شب‌های بی‌پایان بوینس آیرس به این راحتی‌ها شما را راحت نخواهد گذاشت.

بوینس آیرس آرژانتین، میراث‌دار معماری اروپایی در ساختمانها، بلوارها و پارکهاست. در مدت سفر به بوینس آیرس، اگر گذرتان به کافه تورتونی (Tortoni) افتاد، با ورود به این قدیمی‌ترین کافه‌ی آرژانتین به میانه‌ی قرن 19میلادی سفر خواهید کرد.

در مورد بوینس آیرس آرژانتین

شما برای استفاده از حمل و نقل عمومی در بوینس آیرس آرژانتین، میتوانید از کارتی بنام SUBE استفاده کنید که البته برای کسانی که مدت کوتاهی در آرژانتین اقامت دارند تهیه‌ی آن خیلی به صرفه نیست. برای تهیه‌ی آن هم نیاز به پاسپورت شما هست و پر کردن یک فرم کوتاه. لطفا برای تهیه‌ی بلیط مترو شهر بوینس آیرس آرژانتین فقط از صندوقداران مترو و فقط بصورت نقدی خرید کنید. برای استفاده از اتوبوس به یاد داشته باشید که که باتوجه به مسیر، هزینه‌ای که باید بپردازید متفاوت است، پس قبل از سفر شدن به اتوبوس مقصد خود را انتخاب کنید و پس از سوار شدن مقصد خود را به راننده بگویید. به خاطر داشته باشید که برای پرداخت مبلغ اتوبوسها در بوینس آیرس آرژانتین، حتما سکه به همراه داشته باشید (معمولا در دستگاهی که نزدیک راننده نصب شده باید مبلغ را با سکه پرداخت کنید).

در بوینس آیرس آرژانتین کجا برویم؟

در سفر به بوینس آیرس آرژانتین، می‌توانید روز را با گشتن مغازه‌های پالرمو سوهو و قدم زدن برروی سنگفرش‌های زیبای این محله در شهر بوینس آیرس بگذرانید تا رفته رفته نوبت به شب و بیدار شدن روح و جان آرژانتین برسد. اگر به دنبال سوغاتی‌های خاص و یگانه از آرژانتین و بوینس آیرس برای عزیزانتان هستید به flea market mercado de pulgas بروید و با قیمتهای قابل قبول سوغاتیهای به یاد ماندنی تهیه کنید. اگر میخواهید عکسهای زیبایی از بوینس آیرس آرژانتین بگیرید، به Caminito در محله‌ی La Boca بروید که به یاد ایتالیاییهای سفر کرده به آرژانتین ساخته شده و از خانه‌ها و مغازه‌های رنگارنگ و کافه‌هایی با معماری قرن 1800 عکس و فیلمهای جذاب بگیرید. میخواهید فرانسه را در آرژانتین ببینید؟ به باغ Carlos Thays Botanical Garden بروید که توسط معماری فرانسوی برای تغییر چهره‌ی شهر طراحی و ساخته شد. اگر علاقه به هنر ناب بصری دارید، در سفر به بوینس آیرس آرژانتین، موزه‌ی ملی هنرهای زیبا را فراموش نکنید (Museo Nacional de Belles Artes). از این موزه با نام لوور کوچک یاد میشود، به یاد داشته باشید که در جهان فرصت دیدن آثار فاخر موجود در این موزه‌ی آرژانتین نصیب هرکسی نمیشود.

در سفر به آرژانتین و بوینس آیرس مکانهای دیدنی بی‌شمارند، میتوان مفصل در مورد مناظر و جاهای دیدنی بوینس آیرس آرژانتین حرف زد. اما بد نیست کمی هم در مورد مردم آرژانتین بگوییم. در آرژانتین نوبت صفها را با دقت رعایت کنید، مردمی خوش ذوق خون‌گرم که روابط خوبی با توریستهای حاضر در آرژانتین دارند، در صورت پایمال شدن حقوقشان سکوت نخواهند کرد و لب به اعتراض باز میکنند.

بخاطر داشته باشید که سفر به آرژانتین، سفر به دنیای زیبایی بی‌انتهایی‌ست که حتی خود مردم آرژانتین هم از آن خسته نمیشوند، چه برسد به توریستهایی که فقط مدتی در این کشور هستند. پس حتی یک لحظه را از دست ندهید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران