اطلاعات در مورد تور بزرگ تفریحی-آموزشی کانادا

کانادا تور آموزشی – تفریحی تابستان 96

آموزش زبان همراه با تفریح در تابستان 1396

English & residence 2017

دوره های زبان انگلیسی

دوره های عمومی زبان انگلیسی با هدف تقویت زبان دانش آموزان در مهارت های (general English courses)

در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته برگزار میشود.

در روز ورود, هر یک از دانش آموزان پس از تعیین سطح , متناسب با سطح زبان خود در کلاس های استانداردی که در ایام هفته برگزار میشود,شرکت میکنند.در پایان دوره از طرف دانشگاه یا کالج به دانش آموزان مدرک معتبر شرکت در دوره اعطا میشود.این دوره علاوه بر کلاسها ی استاندارد آموزش زبان شامل فعالیت های تفریحی و ورزشی در داخل و خارج از کالج است که بعد از کلاسها در ایام هفته و یا آخر هفته برگزار میشود.هدف از این فعالیتها علاوه بر تفریح و شادابی دانش آموزان, معرفی تاریخ, مردم و فرهنگ کانادا و آشنایی بیشتر با فرهنگ سایر کشورها در طی سفرهای گروهی است.

برنامه های اجتماعی , تفریحی و ورزشی

تفریح بخش مهمی از آموزش است.تورهای آموزشی ما در برگیرنده برنامه های متنوع و شاد اجتماعی و تفریحی متناسب برای نوجوانان است.دانشگاهها و کالجها در کنار دوره های آموزشی , فعالیتهای دیگری را برای دانش آموزان در داخل یا خارج از مرکز در نظر میگیرند.برای مثال فضای داخلی برخی مراکز امکان برنامه های تفریحی-ورزشی مانند فوتبال , تنیس , دوچرخه سواری , بولینگ, شنا, فوتبال, والیبال ساحلی و ...را برای دانش آموزان فراهم می آورد.علاوه بر این , برنامه هایی مانند تئاتر, موسیقی و سایر فعالیتهای گروهی در داخل این مرکز تدارک دیده شده است.از جمله برنامه های اجتماعی –تفریحی خارج از مرکز می توان به گردش در شهر و بازدید از اماکن هنری,فرهنگی و تاریخی, بازدید از مراکز مهم توریستی,شرکت در برنامه های شاد و مهیج ورزشی-تفریحی, پیاده روی در پارک های زیبا و نیز مسافرتهای یکروزه به شهرهای اطراف اشاره کرد.

کلاس های زبان انگلیسی توسط اساتید با تجربه و با تمرکز بر سه موضوع اصلی آشنایی با کشور کانادا, آشنایی با رسانه های عمومی و آشنایی با فرهنگ کانادا برگزار میشود.هدف از برگزاری این کلاسها ارتقاع سطح شنیداری و مکالمه زبان انگلیسی شاگردان در فضای تعاملی و پویشی است.فنون آموزش داده شده در کلاس ها, توسط برنامه تدارک دیده شده بعد از ظهر و شب به صورت عملی و در قالب برنامه های شاد و تفریحی, برای دانش آموزان دوباره تقویت میشود و ملکه ذهن آنها میگردد.

گشت ها

در هر هفته، دانش آموزان یک گشت تمام روز به یکی از مکان های معروف گردشگری کانادا خواهند داشت. این گشت ها شامل بازدید از اماکن زیر هستند:

آبشار نیاگارا، از عجایب طبیعی دنیا، برج تورنتو، بلندترین سازه آمریکای شمالی و واندرلند، بزرگترین شهر بازی کانادا.

همچنین بازدید از چند دانشگاه معروف کانادا، شامل دانشگاه تورنتو، دانشگاه واترلوو و دانشگاه مک مستر در برنامه گشت ها گنجانده شده است.

برنامه ها عبارتند از:

• هفته ای 20 ساعت آموزش زبان انگلیسی

• برنام های شاد و فعالیت های فهنگی مهج در بعد از ظهرها

• اقامت در خوابگاه با سه وعده غذا در روز

• بیمه مسافرتی از ایران تا ایران

• اعطای مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی

• ترانسفر فرودگاهی

• ترانسفر تمامی گشت ها

• یک گشت تمام روز در هر هفته

• هفته ای 2 وعده شام بیرون از فضای دانشگاه

• 6 فعالیت خارج از خوابگاه در هفته

• حضور و نظارت 24 ساعته مشاوران و مسئولان

محل اقامت

محل اقامت دانش آموزان در دانشگاه گوالف Guelph است که یکی از بهترین دانشگاه های تحقیقاتی – پژوهشی کشور کانادا محسوب می شود.

دانش آموزان در اتاق های دو تخته (با تخت های مجزا) اقامت خواهند داشت. علاوه بر نظارت و حمایت مجری تور، مسئولان کانتر خوابگاه نیز به صورت 24 ساعته در خدمت دانش آموزان است.

بوفه دانشگاه گوآلف با داشتن منوی بی نظیر و متنوع و با ارایه خدمات پذیرایی عالی به دانش آموزان سرویس می دهد.

این بوفه در میان دانشگاه های دیگر کشور کانادا مقام اول را در بخش غذا و سرویس غذای دانشگاه از طرف مقامات مسئول کسب نموده است.

به منظور رفاه حال هرچه بیشتر دانش آموزان، کلاس های زبان همگی در محل دانشگاه و بسیار نزدیک به محل خوابگاه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

خدمات جانبی:

• اینترنت وایرلس به صورت رایگان

• مرکز پزشکی و اورژانس در داخل محوطه دانشگاه

• نظارت امنیتی به صورت 24 ساعته

• دسترسی به 400 هکتار از باغ و زمین های کشاورزی و باغ های گیاه شناسی داخل دانشگاه برای پیاده روی و دوچرخه سواری

• مرکز خرید مواد غذایی در داخل محوطه دانشگاه

دوره های زبان انگلیسی:

دوره های عمومی زبان انگلیسی با هدف تقویت زبان دانش آموزان در مهارت های (General English Courses) در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته برگزار می¬شود.

در روز ورود، هر یک از دانش آموزان پس از تعیین سطح، متناسب با سطح زبان خود در کلاس های استاندارد که در ایام هفته برگزار می گردد، شرکت می¬نمایند. در پایان دوره از طرف دانشگاه یا کالج به دانش آموزان مدرک معتبر شرکت در دوره اعطا می-شود. این دوره علاوه برکلاس های استاندارد آموزش زبان، شامل فعالیت های تفریحی و ورزشی در داخل و خارج از کالج می¬باشد که بعد از کلاس ها در ایام هفته و یا آخر هفته برگزار می¬شود. هدف از این فعالیت ها علاوه بر تفریح و شادابی دانش آموزان، معرفی تاریخ، مردم و فرهنگ کانادا و آشنایی بیشتر با فرهنگ سایر کشورها در طی سفرهای گروهی است.

برنامه های اجتماعی، تفریحی و ورزشی:

تفریح بخش مهمی از آموزش است. تورهای آموزشی ما برنامه های متنوع و شاد اجتماعی و تفریحی متناسب برای نوجوانان را در برمی¬گیرد. دانشگاه ها . کالج ها در کنار دوره¬های آموزشی، فعالیت¬های دیگری را برای دانش آموزان در داخل یا خارج از مرکز در نظر می¬گیرند. برای مثال فضای داخلی برخی مراکز امکان برنامه¬های تفریحی – ورزشی مانند فوتبال، تنیس، دوچرخه سواری، بولینگ، شنا، اسکواش و ... را برای دانش آموزان فراهم می¬کند. علاوه بر این برنامه¬هایی مانند اجرای تئاتر و موسیقی و سایر فعالیت¬¬های گروهی اغلب در داخل این مراکز تدارک دیده می¬شود. از جمله برنامه¬های اجتماعی – تفریحی خارج از مرکز میز می-توان به گردش در شهر و بازدید از اماکن هنری، فرهنگی و تاریخی، بازدید از مراکز مهم توریستی، شرکت در برنامه¬های شاد و مهیج ورزشی – تفریحی، قدم زنی در پارک¬های زیبا و نیز مسافرت¬های یک روزه به سایر شهرهای اطراف اشاره کرد.

مزایای سفر و دوره برای نوجوانان:

تورهای آموزشی تدارک دیده شده برای نوجوانان، علاوه بر هدف اصلی یعنی آموزش و تقویت زبان انگلیسی، دارای مزایای ارزنده متعددی برای نوجوانان عزیز ایرانی می¬باشد که از ان جمله می¬توان موارد زیر را برشمرد:

• بازدید از کشوری زیبا با جاذبه¬های تاریخی و فرهنگی همراه با لذت از تعطیلات تابستانی

• آشنایی با قوانین و مقررات کشور کانادا جهت اخذ اقامت دائم

• تجربه تحصیل در خارج از کشور و آشنایی با محیط کالج¬ها و دانشگاه¬های کشور کانادا

• قرار گرفتن در محیط انگلیسی زبان و یادگیری با تازه ترین و شادترین متدهای آموزشی

• انگیزه برای پیگیری آموزش زبان انگلیسی

• برنامه ریزی برای آینده تحصیلی و زندگی

• افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان برای بکارگیری آموخته¬های زبان

• ایجاد انگیزه در نوجوانان برای دوستیابی، ایجاد ارتباط و دوستی¬های ماندگار با دوستانی از سراسر دنیا

• تمرین استقلال شخصی تصمیم گیری فردی

• تمرین مدیریت مالی با برنامه ریزی برای استفاده از پول توجیبی

• شرکت در فعالیت های گروهی و افزایش روحیه تیمی

• دریافت مدرک پایان دوره معتبر از طرف دانشگاه یا کالج مورد تأیید و سایر مراکز معتبر Canadian Council

امکان همراهی والدین:

یکی از بزرگترین مزایای این تور آموزشی این است هامکان همراهی یکی از والدین در این سفر وجود دارد. حضور والدین نه تنها دلگرمی بزرگی برای فرزندان است، بلکه با اخذ ویزای 5 ساله مولتی کانادا، والدین با محیط کشور کانادا آشنا شده و می¬توانند بررسی کامل برای شرایط اقامت در این کشور را به عمل بیاورند.

تورهای آموزشی – فرهنگی نوجوانان به نحوی برنامه ریزی شده¬اند که بتوان همزمان با آنها تورهای متفاوتی را برای والدین در کشور کانادا برگزار کرد. این تورها در دو نوع "تفریحی – فرهنگی" و یا "آموزشی – فرهنگی" تدارک دیده شده¬اند.

الف) تورهای تفریحی – فرهنگی: در صورت علاقه والدین می¬توانند در طول دورانی که فرزندانشان در دوره¬های آموزشی حضور دارند از تورهای تفریحی – فرهنگی لذت ببرند.

ب) تورهای آموزشی – فرهنگی: والدین محترم می¬توانند همزمان با فرزندان خود در تورهای آموزشی زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان شرکت نمایند.

نحوه محاسبه و پرداخت:

قیمت های اعلام شده مبلغ نهایی قابل پرداخت توسط متقاضی بوده و شامل کلیه خدمات تور از قبیل هزینه ثبت نام در دانشگاه یا کالج، شهریه دوره، خدمات ویزا، اقامت، وعده¬های غذایی و گشت¬ها است.

در مورد شرایط پرداخت مندرج در قرارداد فروش، کل مبلغ تور میبایست به دلار آمریکا و همزمان با ثبت نام دریافت گردد.

در صورت انصراف یا کنسل نمودن تور، میبایست هزینه کنسلی به شرح زیر پرداخت شود:

• تا یک ماه و نیم قبل از تاریخ برگزاری تور، معادل 30% کل مبلغ تور

• تا سه هفته قبل از تاریخ برگزاری تور، تسویه حساب کل مبلغ تور

مبلغ دریافتی پس از کسر هزینه بلیط، به حساب ارزی در کانادا واریز می¬گردد تا امکان تهیه ویزا، ثبت نام کالج و رزرو اقامتگاه فراهم شود.

هزینه بلیط رفت و برگشت به عهده خود مسافر بوده و تهیه آن از طریق آژانس¬ می¬تواند انجام پذیرد.

مبلغ ، خدمات تور و برنامه هفتگی

برای دانش اموزانی که قصد اقامت در کنار سایر دانش آموزان را دارند این برنامه می تواند یکی از ایده آل ترین برنامه ها به حساب آید.

خوابگاه دانشگاه شامل استخر شنا ، زمین بیس بال ، زمین فوتبال و سالن ورزشی است. برنامه های هفتگی شامل موارد زیر میباشد : با توجه به وضعیت آب و هوایی وفصلی ، امکان تغیر مختصر در برنامه ها و یا جا به جایی برنامه وجود دارد )

-هفته این 20 ساعت آموزش زبان انگلیسی

-برنامه های شاد و فعالیت های فرهنگی مهیج هر روز بعد از ظهر

-اقامت در خوابگاه به سه وعده غذا در روز

-بیمه مسافرتی از ایران تا ایران

-اعطای مدرک معتبر در پایان دوره آموزشی

-ترانسفر تمامی گشت ها

-2 گشت تمام روز در هفته

-هفته ای 2 وعده شام بیرون از فضای دانشگاه

-6 فعالیت خارج از خوابگاه در هفته

-حضور و نظارت 24 ساعته مشاوران و مسولان

کانادا تور آموزشی – تفریحی تابستان 96

3 هفته تور آموزشی و اقامت فول برد + 1هفته تور تفریحی شامل : 2 شب اتاوا + 2 شب کبک + 3 شب مونترآل

تاریخ برگزاری تور : 18 تیر الی 17 مرداد - آخرین مهلت تکمیل مدارک : 25 اسفند 95

خدمات تور :

خدمات ویزای توریستی-بیمه مسافرتی –عوارض فرودگاه های خارج از کشور-ترانسفر فرودگاهی خارج از کشور –بازدید گروهی از پیش تعیین شده طبق برنامه سفر-ورودیه محل های بازدید گروهی-همراهی مدیر تور فارسی زبان

مدارک مورد نیاز ویزا :

اصل گذرنامه امضا شده با 6 ماه اعتبار از تاریخ حرکت تور ، 2 قطعه عکس 4*3 رنگی تمام رخ با زمینه سفید و کاملا از روبه رو و حتما در 6 ماه اخیر گرفته شده باشد.تکمیل فرم مشخصات فردی –

نحوه ی پرداخت : مبلغ 300 دلار امریکا در زمان ثبت نام و تحویل مدارک (غیر قابل برگشت )

مبلغ 1200 دلار امریکا هنگام دریافت ویزا

تسویه حساب کامل 45 روز قبل تاریخ حرکت تور

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران