بازدید از شهر فوز دو ایگواسو  در تور برزیل

فوز دو ایگواسو، رویایی‌ست به حقیقت پیوسته.سفر با تور فوز دو ایگواسو، دیدن محل تلاقی زیبایی‌ست در بین سه کشور برزیل، آرژانتین و پاراگوئه.

فوز دو ایگواسو به معنای مدخل رود ایگواسو، یکی از زیباترین مرزهای جهان است که در بین برزیل و آرژانتین قرار دارد و هرساله مسافران زیادی که با تور سفر به برزیل یا آرژانیتن کرده‌اند برای دیدن این مکان ماورای تصور به فوز دو ایگواسو نقطه می‌آیند.

زیبایی در شهر و آبشار فوز دو ایگواسو در برزیل

حقیقتا توصیف زیبایی فوز دو ایگواسو در برزیل بسیار سخت است، زیبایی و لذت تفریح شما فقط به شنا کردن در زیر آبشار ایگواسو با ارتفاع حدود 20 متری تا 80 متری و یا رفتن به قلب رودخانه با قایهای کندرو محدود نمی‌شود. در جهان کمتر جایی پیدا می‌شود که بتوان آن را با ایگواسو و 275 آبشار آن مقایسه کرد و شاید به همین دلیل است که فوز دو ایگواسو یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری اروپاییان بحساب می‌آید. شما در اینجا میتوانید از نوشیدنیهای لذیذ و موسیقی دلنشین در حالی که از موی سر تا نوک پا در زیر آبشارهای درخشان ایگواسو خیس شده‌اید لذت ببرید و هرگز گذر زمان را احساس نکنید.

سفر به فوز دو ایگواسو در برزیل سفر به جهانی ناشناخته برای شما خواهد بود، در بازگشت از سفر توضیحات شما به اطرافیان و دوستانتان برای درک انچه که در تور ایگواسو در برزیل دیده‌اید بی‌ثمر خواهد بود چرا که بدون حضور در این تکه بهشت بر روی زمین کسی متوجه آنچه شما می‌گویید نمی‌شود.

نحوه بازدید از فوز دو ایگواسو در برزیل

سرعت پایین قایق‌های کندرو در فوز دو ایگواسو به شما این اجازه را میدهند که فیلم و عکس خود را از مکانهای دیدنی اطرافتان به راحتی تهیه کنید. البته ناگفته پیداست که برای درک هرچه بهتر زیبایی مکانی که در آن حضور دارید باید با استفاده از هلیکوپترها و گشت‌زنی هوایی در فوز دو ایگواسو برزیل متکی شوید.

رویهم رفته، آنچه در فوز دو ایگواسو در برزیل خواهید دید نه تنها تجربه‌ای مشابه ریو دو ژانیرو نمی‌باشد، بلکه به هیچ‌یک از تجربیات سفر و تورهای مختلف قبلی شما حتی نزدیک هم نیست. در سفر با تور فوز دو ایگواسو در برزیل، خاطراتی دائمی و زیبا را برای خود رقم خواهید زد.

برای خورد و خوراک و نوشیدنیها هم دغدغه‌ی چندانی نخواهید داشت، چرا که مردم بومی خوب می‌دانند که برای افراد توریست در فوز دو ایگواسو سخت است که از زیبایی آنجا دل بکنند و برای استراحت و یا صرف غذا به هتل برگردند، به همین دلیل غذا و سایر مسائل مورد نیاز شما با قیمتهای مناسب و کیفیت مطلوب در همان نزدکی آبشار فوز دو ایگواسو به وفور وجود خواهد داشت.

با ما در تور برزیل شاهین پرواز همسفر باشید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران