سفر به شهر کنکون مکزیک – جاذبه‌های گردشگری کنکون مکزیک

شهر کنکون مکزیک که تا 50-60 سال قبل یک دهکده با چند ویرانه بجا مانده از دوره‌ی مایاها بوده. شهر کنکون مکزیک ازدهه‌ی شصت میلادی رفته رفته با پیشرفتی چشمگیر در زمینه‌ی گردشگری و توریسم جهانی مواجه شد.

برخی مناطق گردشگری در کنکون مکزیک را با هم مرور می‌کنیم:

سواحل زیبای کنکون مکزیک

اولین محلی که به عنوان مقصد گردشگری در کانکون مکزیک از آن یاد می‌شود؛ سواحل چشم‌نواز و زیبای کنکون مکزیک هستند. اکثر اقامتگاه‌های شهر کانکون مکزیک مجاور به ساحل‌اند تا رفت و آمد مسافران به این محل به راحتی و در کمترین زمان ممکن میسّر باشد. زیبایی سواحل کنکون مکزیک، برای جهانیان چشمگیر و دلنشین است، و علت اصلی حضور مسافران بسیار از اقضی نقاط جهان به کنکون مکزیک بحساب می‌آید. همچنین به شما توصیه میکنیم تا گردش و تشنا کردن در کنار دلفین‌ها را در پارک Xel-Há Park که یک آکواریوم طبیعی در کنکون مکزیک است را از دست ندهید.

خرابه‌های دوران مایا در کنکون مکزیک

خرابه‌های El Rey در شهر کنکون برزیل که برای عاشقان آثار تاریخی چیزی نو و شگفت‌انگیز بحساب می‌آیند.معبدهایی که بیش از هزار سال عمر دارند. اگر مایلید در مورد تاریخ غنی کنکون مکزیک اطلاعات بیشتری بدست بیاورید، بد نیست سری هم به موزه‌ی مایا در مرکز شهر بزنید. همچنین بخاطر داشته باشید که یک موزه‌ی زیر آبی هم در کنکون مکزیک هست. موزه‌ای عجیب در زیر آب کنکون مکزیک دارای حدود 500 مجسمه که در دو گالری در آب‌های کنکون مکزیک جا گرفته‌اند.

پارک xcaret در کنکون مکزیک

این پارک با مناظر طبیعی فوق‌العاده در کنکان مکزیک از مناطق دیدنی این شهر بحساب می‌آید. یکی از جاذبه‌های گردشگری کنکون مکزیک قدم زدن در کنار رودخانه‌ی این پارک است که متصل به دهکده‌ای می‌شود که از دوران مایا بجا مانده.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران