سفر به باتومی در تور گرجستان

شهری زیبا با ساحل و بندری معروف که از مناطف اصلی گردشگری گرجستان بحساب می‌آید. درآمد اول این شهر از طریق توریسم کسب می‌شود. معماری مدرن در کنار ساختمان‌های قدیمی شهر باتومی گرجستان در کار ساحل زیبای این شهر، باتومی گرجستان را به یکی از اصلی‌ترین مناطق گردشگری گرجستان تبدیل کرده. فراموش نکنید که در حاشیه‌ی شهر باتومی و سایر شهرهای گرجستان و در کل مناطق قدیمی گرجستان از واحد پول این کشور (لاری) بصورت نقدی استفاده کنید چون معمولا امکان استفاده از کارت در این مناطق وجود ندارد.

چهار مرکز اطلاعات توریست در باتومی گرجستان وجود دارند که انواع تورهای یک روزه و سایر اطلاعات مورد نیاز در گرجستان را به شما اطلاع می‌دهند.

مراکز خرید در گرجستان - شهر باتومی

در این شهر مراکز خرید بزرگ و مختلفی وجود دارد. هرکدام از این مراکز خرید از نظر گستردگی و تنوع کالا چیزی کم از بهترین مراکز اروپا ندارد، معماری زیبا و وجود انکانات مختلف رفاهی، نقاط مشترک این از میان مراکز خرید در گرجستان و شهر باتومی می‌توان برخی از معروفترین‌های آن مانند Batumi Plaza، Batumi Central Market، Hopa Bazar و چندین مرکز خرید در گرجستان، باتومی را نام برد.

تله‌کابین آرگو در باتومی گرجستان

سوار بر تله‌کابین‌های باتومی، از نمای پانارومای شهر باتومی گرجستان لذت ببرید. نگاه کردن به این طبیعت زیبایباتومی گرجستان از نقطه‌ای که بر فراز این شهر قرار دارد و به شما دید کاملی از زیبایی‌های این شهر می‌دهد، قطعا از لذت‌بخش‌ترین کارهای ممکن در این شهر بشمار می‌رود.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران