تور برزیل

اگر قصد دارید با تور سفر به برزیل به این کشور عزیمت کنید، با مطالعه‌ی این متن میتوانید به اطلاعات مناسبی در مورد مسائل مختلف برزیل از جمله فرهنگ در برزیل، قیمت هتل در برزیل، وضعیت هزینه توریست در برزیل، غذا در برزیل و... آشنا شوید.

اگر امروز تور برزیل یکی از پررونق‌ترین تورهای سفر به خارج از کشور محسوب میشود، دلایل مختلفی دارد. به عنوان مثال

برزیل پنجمین کشور بزرگ دنیاست و از نظر تعداد فرودگاه برزیل در رتبه‌ی دوم جهان قرار دارد. اگر به زیبایی عجیب و مرموز آمریکای‌جنوبی علاقه دارید، با سفر به برزیل، به اصلی‌ترین کشور آمریکای‌جنوبی سفر کرده‌اید. چرا که این کشور بیش از 47 درصد مساحت آمریکای‌جنوبی را به خود اختصاص داده و با تمام کشورهای آمریکای‌جنوبی بجز اکوادور و شیلی هم‌مرز است. عاشقان قهوه در برزیل قهوه خوردن را از دست نمی‌دهند چراکه این کشور در 150 سال گذشته بزرگترین تولیدکننده‌ی قهوه در جهان بوده.

اصلی‌ترین و بزرگترین مشکل تورهای سفر به برزیل، انتخاب زیبایی‌های بیشمار در این کشور است. بیش از 1500 ساحل و بیش از 500 جزیره‌ی چشم‌نواز باعث شده که تور سفر به برزیل از پررونق‌ترین‌های جهان باشد.

فرهنگ مردم در برزیل

از فرهنگ مردم برزیل متعجب خواهید شد، چرا که با توریستهای کشورشان طوری رفتار میکنند که گویی سالهاست با آنهارفیق بوده‌اند. استقبال گرم و صمیمانه از توریستهای برزیل، نقش بزرگی در فرهنگ مردم برزیل دارد. همچنین در فرهنگ برزیل، عشق به موسیقی و رقص جایگاه والایی دارد. مردم این کشور عاشق جشن، خانواده و البته فوتبال‌اند.

غذا در برزیل

تجربه‌ای که در برخورد با غذاهای برزیلی خواهید داشت هرگز از یادتان نمیرود، گارسون‌هایی که سر میزتان از شما با انواع مختلف گوشتهای کبابی مثل بره، مرغ، ماهی و... پذیرایی میکنند و البته بوفه‌های همراه آنها که پر از غذاهای گیاهی لذیذ برای گیاهخواران است. غذاهای برزیل را با یکی از نوشیدنیهای متنوع و لذیذ برزیلی به پایان برسانید. در غذاهای سنتی این کشور لوبیا، شیره‌ی نارگیل، ماهی و گوشت دودی معمولا وجود دارد.

واحد پول برزیل و هزینه در برزیل

واحد پول برزیل رئال نام دارد. که در حال حاضر هر رئال برزیل تقریبا معادل 1300تومان میشود. به طور تقریبی هر 3.2 رئال برزیل معادل یک دلار امریکا میشود. هزینه در برزیل، به علت گسترش توریست در این کشور به گونه‌ایست که نسبت به بسیاری از کشورها برای توریستهای برزیل منطقی و معقول‌تر به نظر میرسد. مثلا شما برای شرکت در برنامه‌های زنده موسیقی حدود 30 رئال هزینه خواهید کرد. یا صرف ساندویچ و آبمیوه در برزیل بیش از 15 رئال هزینه نخواهد داشت. یا یک شام دونفره در یک رستوران خوب برزیل مجموعا بین 100تا 120 رئال هزینه در بر خواهد داشت.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران