جاذبه های گردشگری در تور گرجستان - باتومی

میدان اروپا در باتومی گرجستان

همانطور که گفته شد، ساختمان‌های مدرن در کنار سازه‌های قدیمی، جذابیت‌های بصری شهر باتومی گرجستان را چند برابر می‌کند. ساختمان‌های قرن 19ام میلادی در این میدان، از زیبایی عجیبی برخوردارند و همواره محل ردش توریستها در این قسمت از شهر بوده‌اند.

آکواریوم و دلفیناریوم باتومی گرجستان

با دلفین‌ها بازی کنید و از آب لذت ببرید. این کمترین تعریف در مورد این آکواریوم زیبا در باتومی گرجستان است. آکواریومی مدرن با دلفین‌های همیشه سرزنده که لحظات جذابی را برای شما رقم می‌زنند.

پارک 6 می در باتومی گرجستان – 6 May Park

پارک قدیمی 6 می در تفلیس گرجستان، که در ساحل دریای سیاه واقع شده و یک پارک عمومی به همراه وسایل بازی کودکان، باغ‌وحش و دریاچه‌ای زیباست. همچنین، آکواریوم و دلفیناریوم معروف گرجستان در شهر باتومی که از آن یاد شد، در این پارک قرار دارد. به علت حضور الکساندر سوم روسیه در این پارک و کاشت گیاه مگنولیا توسط او، نام این پارک گرجستان تا مدتها پارک الکساندر بوده. دریاچه‌ی بیضوی نوری گلی در مرکز این پارک را فراموش نکنید. همچین باغ وحشی که حدود یک قرن سابقه دارد.

موزه‌ی تکنولوژی برادران نوبل در باتومی گرجستان

در اواخر قرن 19ام میلادی، برادران رابرت و لودویگ نوبل خانه‌ای در باتومی بنا کردند تا بر گسترش کارهایشان در این کشور نظارت داشته باشند. همچنین اصرار آنها بر دولتمردان سوئد باعث شد تا کنسولگری آن کشور در باتومی گرجستان ساخته شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

برج الفبایی در باتومی گرجستان - Alphabet Tower

این برج تقدیم شده است به الفبای گرجستان. برجی که سازه‌ی مدرن آن در حدود 130 متر ارتفاع دارد ولی تاریخ ساخت آن در گرجستان به حدود قرن 5 میلادی بازمی‌گردد. برجی مارپیچ شبیه به DNA که در سال 2012 مجددا مورد بازسازی قرار گرفت. البته در این برج زیبای باتومی گرجستان، رستورانی هم بود که موقتا بسته شده.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران