مناطق دیدنی در گرجستان - تفلیس

مرکز خرید بزرگ تفلیس

مرکز خریدی که در منطقه‌ی خود جزء اولین‌ها و بزرگترین‌ها بحساب می‌آید. این مرکز خرید تفلیس گرجستان، به راحتی قابل رفت و آمد از مرکز شهر می‌باشد. برندهای معروف، خدمات سرگرمی خانواده، سینماهای مختلف، ازائه خدمات بانکی تنها بخشی از خدمات مرکز خرید تفلیس گرجستان بحساب می‌آیند. مغازه‌های این مرکز خرید هرروزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب بصورت 12 ساعته مشغول بکار هستند. در سفر به گرجستان، بازدید از این مرکز خرید گرجستان را از دست ندهید.

منطقه Naritala در تفلیس گرجستان

یک دژ باستانی در قلب گرجستان و در نزدیک رود کورا. دو دیوار اصلی این دژ منتهی به شیب تند تپه میشود. این دژ از طرفی به باغ گیاه شناسی و از طرفی دیگر به حمام گوگرد منتهی می‌شود.

موزه‌ی نژادشناسی در تفلیس گرجستان

این موزه‌ی روباز در گرجستان که به بررسی نژادها و معماری اقوام محلی گرجستان می‌پردازد. این موزه در غرب دریاچه‌ی لاک‌پشت و برروی تپه‌ای که مجاور به منقه ویک می‌باشد، واقع شده. حدود 70 ساختمان بیش از 8000 آیتم موجود در این موزه‌ی زیبا در گرجستان را تحت پوشش قرار داده‌اند.

دریاچه لاک‌پشت در تفلیس گرجستان – Turtle Lake

دریاچه‌ای زیبا و کوچکی در حومه‌ی تفلیس که در نزدیکی موزه‌ی نژادشناسی قرار دارد. علت نام‌گذاری این دریاچه، فراوانی تعداد لاکپشتها در آن ست. نام دیگر این دریاچه کیورکی است که البته کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به علت زیبایی این منطقه، از آن برای برگزاری کنسرت‌ها و فستیوال‌های زیادی استفاده شده. همچنین مردم تفلیس، عموما آخر هفته‌های خود را در نزدیکی این دریاچه سپری میکنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران