سفر ارزان و راههای آن

سفر ارزان و راههای آن

با چند راهکار ساده می توانید بسیاری از هزینه های سنگین سفر خارج از کشور را کاهش دهید.

- شما می توانید با عضویت در سایت هایی مثل باشگاه مهمان نوازی یا کوچ سرفینگ وارد دنیایی از مسافرانی که از سراسر دنیا قصد سفر دارند و میزبان هایی که آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند بشوید. هر شخص در این سایت ها یک پروفایل دارد که مشخصات خود امکانات و محدویت های خود را اعلام می دارد. شاید جالب است بدانید گاهی می توانید برای نوشیدن یک قهوه با یک نفر وارد صحبت بشوید و مهمان خانه اش شوید

- به جای رفتن به هتل به Hostel بروید. فرق هتل و هاستل در این است که هاستل ها ستاره ندارند و امکانات لوکس هتلی را ندارند. بیشتر مناسب جوانها است که سخت گیر نیستند. محیط شاد و صمیمی دارند. قیمت آن بسیار ارزان است. اتاقها از اتاق تکی تا 8 نفره دارد. اتاق بازی و پارتی و کافه دارد که شب ها همه در آنجا جمع می شوند و سرگرم می شوند. اتاق ها هر روز تمیز می شوند و یک آشپزخانه همگانی دارد که می توانید آنجا آشپزی کنید.

- با قطار سفر کنید

آژانس شاهین پرواز نمایندگی رسمی قطارهای داخل اروپا Rail Europe میباشد که شما می توانید با یک تماس با آژانس ارزانترین بلیط های قطار داخل اروپا را از ما تهیه کنید.

- پرواز ها و هتل های چارتر آژانس ها در تمام طول سال پرواز های مسیرهایی مثل دبی،ترکیه،مالزی و چین را چارتر می کنند که این پروازها ارزانتر هستند و تفاوت قیمتی زیادی با دیگر بلیط ها دارند. هتل هایی در سراسر دنیا گارانتی می شوند که قیمت آن ها نسبت به قیمتی که شما در سایت خود هتل و یا booking.com می بینید بسیار متفاوت است.

- لحظه آخری سفر کنید

وقتی آژانس پرواز و یا هتل را چارتر کرده باشد و ظرفیت آن در تاریخ نزدیک پرواز تکمیل نشده باشد آفر لحظه آخری می زنند که اگر می توانید سریع حاضر شوید و سریع عازم سفر شود ممکن است حتی بتوانید توری را با نصف قیمت تهیه کنید.

www.hospitalityclub.org

www.couchsurfing.org

نویسنده : شاهین پرواز سما 3 بهمن ماه

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران