قطر ثروتمند ترین کشور دنیا

قطر ثروتمند ترین کشور دنیا لوکس ترین شهر خاور میانه

میزبانی جام جهانی 2022

شاهین پرواز مجری تخصصی تورهای قطر

*واحد پول کشور قطر ریال است و که معادل 1750 تومان ایران است.

*نرخ تبدیل دلار به ریال قطر حدود 3.63 یعنی 100 دلار آمریکا معادل 363 ریال قطر است .

*توصیه میشود که در صرافی نسبت به چند دلار اقدام شود و به همراه داشتن پاسپورت الزامی است.

*زبان رسمی قطر عربی و انگلیسی است و 99 درصد جمعیت کشور مسلمان است.

*اسم قطر از ریشه اسم گواتر و به نام بندر کوچک که اسمی بلوچی ایرانی است گرفته شده است.

*پایتخت قطر شهر دوحه و شهرهای الوکره ، خور ، دخان ،زباره و مسیعده از شهرهای دیگر آن هستند

*جزایر مروارید peral : شامل خانه ها و ویلاهای مدرن ، رستوران های متعدد و مراکز خرید و فروشگاه های برند می باشد . تفریحگاه خوبی برای سوار شدن بر قایق های لوکس و تاکسی قایقی می باشد.

*بازار سوق واقف : در مرکز شهر دوحه و با قدمت 250 ساله قدمت شامل فروشگا ها و رستوران های جذاب ، با غذاهای بین المللی و خرید پارچه و ادویه و صنایع دستی و انواع سوغاتی می باشد. شب های سوق واقف از جاذبه های شبانه دوحه است.

*باغ وحشت های الماها : غزال عربی سمبل کشور قطر است که میتوانید با بازدید از پناهگاه حیات وحش الماها به دیدن غزال عربی، بز کوهی و آهوان بروید.

*کورنیش : گشت دریایی با قایق های سنتی و بادبانی که قطری ها آن ها را dwow می نامند خصوصأ زمان غروب آفتاب از جذاب ترین تفریحات دوحه است.

*سافاری : گشت و گزار در صحرا با سوار شدن بر خودروهای دو دیفرانسیل لوکس به دل صحرا بزنید و شبی به یاد ماندنی را تجربه کنید.

* هزینه های تاکسی در قطر مثل هزینه های تاکسی در تهران می باشد.

*هیجان و ماجراجویی : اگر اهل هیجان هستید ، میتوانید به دیدن مسابقات شترسواری ، ورزش های آبی ماهیگیری ، اسب سواری ، شنا و استراحت در ساحل های زیبای دوحه بروید.

*پارک آبی Qatar aqua park : استفاده از پارک آبی دوحه یکی از جذابیت های دیگر شهر دوحه است.

*پارک اسپایدر : پارک زیبای اسپایر دوحه در کنار هتل تورچ که مشعل بازی های آسیایی دوحه است ، در کنار حضور در فضایی بسیار سبز و شامل تفریحات مختلف از جاهایی است که حتما تجربه اش کنید.

*مرکز تجاری تفریحی villaggio : شامل لوکس ترین برندهای معتبر دنیا و برای خرید مناسب است همچین رستوران ها و کافی شاپ های متعددی در این مرکز خرید وجود دارد.ضمن اینکه شهر بازی شامل تفریحات بسیار مهیجی از جمله کارتینگ ، پاساژ و پینت بال و سینمای 7بعدی ، بولینگ و بازی های مخصوص کودکان را در این مجتمع میتوانید تجربه کنید.

*کتارا : منطقه توریستی بسیار زیبا در قلب دوحه و در کنار ساحل بسیار زیبا برای شنا و تفریح و استفاده از رستوران ها و کافی شاپ های لوکس و متعدد وهمچنین سالن سینما و اپرا که با معماری سنتی سبک های مختلف دنیا ساخته شده است.توصیه می شود که شب های دوحه را در کتارا بگذرانید.

ویلاژیو مال:مرکز تجاری لوکس که برای خرید و تفریح توصیه می شود

قطر مال:مرکز تجاری لوکس که برای خرید و تفریح توصیه می شود

فستیوال سیتی:مرکز تجاری با قیمت های به مناسب همراه انواع رستوران ها و فضای بازی است

لند مال:مناسب برای خرید برندهای متوسط و تفریح کودکان circus landبا قیمت مناسب است

رستورانها و فست فود ها:اگر اهل فست فود هستید حتما برگرهای دو برند mcdonalds در سیتی سنتر و برند قطری burger رادر پارک زیبای اسپایر و کافی شاپ chac late را در کاتارا و رستوران علوش در سوق واقف را امتحان کنید همچنین میتوانید از رستورانهای متنوع با غذاهای لذیذ در katara و pearl استفاده کنید

رستوران سوکرپاشا در کاتارا:اگر اهل رستوران لوکس و بهترین قلیان هستید حتما سری به این رستوران در کاتارا دوحه بزنید

هتل پنج ستاره granf hyatt: هتل محل اقامت شما هتل 5 ستاره دارای ساحل اختصاصی بینظیر و از بهترین هتل های دوحه و دارای استخر سرپوشیده و روباز و جیم و سالن ماساژ و فضای بازی کودکان است و صبحانه های متنوعی هم دارد این هتل در رنکینگ بوکینگ بالاترین رتبه را در هتل های دوحه دارد و اتاق های این 2 هتل بالاتر از استاندارد و 42 متر می باشد،جت اسکی،بانانا و تفریحات آبی در ساحل گراند حیات برای شما مهیاست

آموزش و دانشگاه:از نظر آموزشی و دانشگاهی حضور دانشگاهای آمریکایی،انگلیسی و فرانسوی و رشته های پزشکی ،اقتصاد،روزنامه نگاری و میراث فرهنگی و باستان شناسی از رشته های مهم قطر هستند

آموزش زبان انگلیسی و آیلتس :برای اموزش زبان انگلیسی و ilets و celta و business English و پانسیون زبان در تابستان 97 برنامه تورها را میتوانید از همکاران ما سوال فرمایید

سرمایه گذاری و اقتصاد:به دلیل برگزاری جام جهانی 2022 در کشور قطر ،موج ورود سرمایه های خارجی به سمت این کشور سرعت گرفته است،برگزاری نمایشگاه های طراز اول بین المللی و ورود منابع مالی هوشمند و دانش فنی و تکنولوژی های روز دنیا نوید بخش آینده بسیار روشنی از اقتصاد این کشور در سالهای پیش روست .

خرید ملک و ثبت شرکت در قطر:بنا بر شواهد موجود،هرگونه سرمایه گذاری در خرید ملک و ثبت شرکت برای توسعه فعالیت های بازرگانی در این کشور می تواند بازدهی اقتصادی مناسبی به همراه داشته باشد

برنامه سفر و اقامت شما در زمان ورود به دوحه:استقبال از شما در فرودگاه بین المللی دوحه و ترانسفر فرودگاهی شما با بهترین و مجهزترین خودروهای توریستی انجام می شود .هماهنگی تحویل همزمان با ورود اتاق شما برای رفاه بیشتریان فراهم شده است و برای شما یک گشت تفریحی رایگان شهر دوحه شامل بازدید از pearl و katara و موزه هنر های اسلامی دوحه و بازار قدیمی سوق واقف پیش بینی شده است لطفا برای رفاه و رضایت همه مسافران در تنظیم وقت های اعلامی از سوی راهنمای تور کمال همکاری را داشته باشید

نویسنده : شاهین پرواز سما

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

نظرات کاربران